Świecę się

Misiak opowiada: – … i właśnie przeraża mnie to, że laski wyglądają jak nawoskowane, świeci się toto i w ogóle bije po oczach. to wygląda paskudnie, zupełnie jak te buty, co stoją w przedpokoju.
ja: – ale to moje nowe buty!
cisza.
Misiak załamuje ręce: – kupiłaś takie buty?? ale serio? ale na pewno, nie żartujesz? – zapala papierosa. – no nie mogę, kupiłaś sobie świecące buty?
ja: – tak, mój nowy nabytek, do nowej pracy. (do której nie poszłam).
Misiak: – i wypuścić taką na zakupy beze mnie. no nie mogę. takie buty?! musiałaś?
ja: – noo, tak. bo mam buty, ale za mało. zresztą tych czarnych kozaków nie mam, bo są gdzieś, drugie są boskie, ale nie da się w nich chodzić, a trzecie owszem, są ok, ale stalki się przekrzywiły i mogę złamać obcasy.
Misiak: – to nie mogłaś ich zanieść do szewca?
ja: – no może mogę, ale przecież do tej pory było ciepło i nie chodziłam w kozakach. a naprawa będzie droższa, niż buty, no nie?
cisza.
Misiak: – ale ty przecież nigdy nie chciałaś chodzić w takich lakierkach noo!
ja: – no tak, ale nie mogę być całe życie matowa i postanowiłam się teraz świecić jak psu jajca.
cisza.
i się świecę. oczywiście kozaki mają to do siebie, że potrzebują wąskich spodni. nogawek znaczy. i gdzieś takie spodnie chyba mam, ale nie znalazłam ich jeszcze. zresztą, kupiłam je kiedyś na wyprzedaży i będąc w stanie obłędu. chyba, bo nie wiem, jak dałam radę je przymierzyć. a może kupowałam je bez przemierzania?
w każdym razie zupełnie spokojnie nie mogę ich zakładać, bo są tak rurkowate, że stopy mi się nie przeciskają. cholera. takie fajne i miałam je nosić w zimie do kozaków, a w lecie do szpilek.
no i nie wyszło, skoro ledwo jestem w stanie je wciągnąć. rurki jak sie patrzy!
chyba miałam je na sobie dwa razy do tej pory, przeraża mnie wzywanie pomocy przy ściąganiu ich z tyłka.

ale buty są śmieszne, przy szerokich spodniach, chyba wyglądam w nich jakbym miała kolana szersze od ud. a uda są dwa… i trzeba będzie jeszcze portki kupić…
  

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s